Direktlänk till inlägg 31 december 2012

1D Novell Kapitel 3: They don't know about us.

Av Niam Hayne - 31 december 2012 14:20

-Ja hej sa en mörk röst bakom mig, det är jag som är Lena er ledare, nu får ni ställa er på en rad och så ropar jag upp era namn,

-Nelly sa Lena

-Ja sa Jag

-Kajsa sa Lena

-Ja sa tjejen brevid mig.                                            
När Lena var klar så ropade hon upp namnen och vilka stugor vi skulle sova i,
Dem som ska sova i grävlingsstugan är: Emmy, Kartin,Nelly och Kajsa sa Lena.

När vi väl kom in i vår stuga så paxade vi sängar jag paxade en våningsäng och platsen där nere,

-Kan jag sova åvanför dig? frågade Kajsa

-Visst sa jag.

När vi började packa upp så lämnade jag min väska öppen och helt plötsligt så sa Kajsa,
-Gillar du One Direction?

- Näe sa jag, varför undra du det?

- För att det ligger en affish med dem i din väska sa Kajsa

Shit tänkte jag, jag glömde att stänga väskan,

- Det gör inget sa en röst bakom mig och jag vände mig om, det var Emmy,

- Jag har också en med mig, och så höll hon upp en,

- Jag med sa Katrin

- Och faktiskt jag med sa Kajsa,

- Okej jag ska inte ljuga för er, jag ÄLSKAR One Direction, dem har hjälp mig igenom svåra tider i mitt liv sa jag.

Precis när Emmy skulle öppna munnen för att säga nått hörde vi Lena ropa efter oss

- Kom nu allihopa, samlas här jag har en överasskning åt er.

Vi tjejer gick uy fundersamt och när alla hade kommit fram till Lena så sa hon:
- Detta är ju ett musikläger och vad skulle inte musikläger vara útan artister!

Vi satt som små frågetecken men hann inte säga nått förrän Lena fortsatte prata:
- Jag har faktiskt ringt detta bandets manger och frågat om dem kan komma hit under lägret och hjälpa till, dom sa ja för att dem behövde lite fritid och paus från allt sa Lena,
-Allihopa välkommna: One Direction!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niam Hayne - 10 februari 2013 17:43

Harry? tänkte jag. Harry, Harry, Harry!? Var hade jag hört det namnet innan? Och var hade jag sett honom någnstans innan? Kände jag honom? Nej, det gjorde väl inte. Eller? - Hur mår du? hörde jag Harry säga. - Bra... Tror jag... viskade jag. Va...

Av Niam Hayne - 9 februari 2013 19:14

- Oj, sa en röst i det mörka. Jag öppnade ögonen och tittade upp och vem stod där om inte Harry. - Förlåt sa Harry Jag är alltid så klumpig - Äsch det gör inget sa jag samtidigt som jag försökte resa mig upp. Det var fortfarande lite suddigt ...

Av Niam Hayne - 20 januari 2013 14:58

Luften sögs ur mig och jag kände hur armbandet runt min handled föll av. Jag kunde inte fatta det. De stog verkligen här. Eller? Var det bara en dröm som kändes välldigt verklig. Skulle jag snart vakna? Nej, det trodde jag inte. Jag hörde att alla an...

Av Niam Hayne - 30 december 2012 16:42

23 Juli: Jag satt på bussen påväg till lägret. Musiklägret. Musiklägret skulle vara i sex veckor. Jag tittade ut genom fönsterrutan i bussen. Solen sken. Jag satte igång musik i mina hörlurar och kände hur sömnen sakta smög sig på mig. Jag had...

Av Niam Hayne - 29 december 2012 15:19

                                   23 Juni, Nu ska jag berätta vad som hände för exakt ett år sedan: Jag vaknade av att alarmet ringde och gick motvilligt upp, jag gick och dushade och klädde på mig och gick ut i köket, som vanligt stog det en mass...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards