Alla inlägg den 29 december 2012

Av Niam Hayne - 29 december 2012 15:19

                                   23 Juni, Nu ska jag berätta vad som hände för exakt ett år sedan:

Jag vaknade av att alarmet ringde och gick motvilligt upp, jag gick och dushade och klädde på mig och gick ut i köket, som vanligt stog det en massa sprit i köket men jag sket i det, jag tog och bredde en macka då jag precis hörde bussen utanför: Shit! sa jag jag sprang in i mitt rum och hämtade min väska som va packad för flera veckor sedan. Jag hann precis till bussen innan den körde och jag satte mig ner med en pust, Nu händer det tänkte jag, äntligen läger!



Av Niam Hayne - 29 december 2012 13:03

                                                  
                         MALL:
Namn: Nelly Moon

Ålder: 17 År

Födelsedag: 7 December

Utseende: Rosa hår, Svarta kläder med nät handskar, svart smink (Emo).

Familj: Mamma, Pappa och Ödlan Gicko

Bor: Dublin, Irland

Personligheter: Klumpig, Blyg, Snäll och Bra på gitarr.
                                                  
                        PROLOG:

Nellys föräldrar är missbrukare, hennes pappa är knarkmissbrukare och har suttit i fängelse MÅNGA gånger, hennes mamma blev orolig för nelly och började dricka istället för att söka in för skillsmässa.

Nellys pappa misshandlar henne och hennes mamma vågar inte stoppa det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards