Direktlänk till inlägg 29 december 2012

1D Novell

Av Niam Hayne - 29 december 2012 13:03

                                                  
                         MALL:
Namn: Nelly Moon

Ålder: 17 År

Födelsedag: 7 December

Utseende: Rosa hår, Svarta kläder med nät handskar, svart smink (Emo).

Familj: Mamma, Pappa och Ödlan Gicko

Bor: Dublin, Irland

Personligheter: Klumpig, Blyg, Snäll och Bra på gitarr.
                                                  
                        PROLOG:

Nellys föräldrar är missbrukare, hennes pappa är knarkmissbrukare och har suttit i fängelse MÅNGA gånger, hennes mamma blev orolig för nelly och började dricka istället för att söka in för skillsmässa.

Nellys pappa misshandlar henne och hennes mamma vågar inte stoppa det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niam Hayne - 10 februari 2013 17:43

Harry? tänkte jag. Harry, Harry, Harry!? Var hade jag hört det namnet innan? Och var hade jag sett honom någnstans innan? Kände jag honom? Nej, det gjorde väl inte. Eller? - Hur mår du? hörde jag Harry säga. - Bra... Tror jag... viskade jag. Va...

Av Niam Hayne - 9 februari 2013 19:14

- Oj, sa en röst i det mörka. Jag öppnade ögonen och tittade upp och vem stod där om inte Harry. - Förlåt sa Harry Jag är alltid så klumpig - Äsch det gör inget sa jag samtidigt som jag försökte resa mig upp. Det var fortfarande lite suddigt ...

Av Niam Hayne - 20 januari 2013 14:58

Luften sögs ur mig och jag kände hur armbandet runt min handled föll av. Jag kunde inte fatta det. De stog verkligen här. Eller? Var det bara en dröm som kändes välldigt verklig. Skulle jag snart vakna? Nej, det trodde jag inte. Jag hörde att alla an...

Av Niam Hayne - 31 december 2012 14:20

-Ja hej sa en mörk röst bakom mig, det är jag som är Lena er ledare, nu får ni ställa er på en rad och så ropar jag upp era namn, -Nelly sa Lena -Ja sa Jag -Kajsa sa Lena -Ja sa tjejen brevid mig.                                            Nä...

Av Niam Hayne - 30 december 2012 16:42

23 Juli: Jag satt på bussen påväg till lägret. Musiklägret. Musiklägret skulle vara i sex veckor. Jag tittade ut genom fönsterrutan i bussen. Solen sken. Jag satte igång musik i mina hörlurar och kände hur sömnen sakta smög sig på mig. Jag had...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards